سفارش تبلیغ
صبا ویژن
http://727.parsiblog.com اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و احفظ قائدنا و مرجعنا الخامنه ای صفحه نخست درد دل با شهدا، خاطرات شهدا، دل نوشته ها، وصیت نامه شهدا و مطالب گوناگون دیگر با محوریت دفاع مقدس و شهدا را، در این بخش می‌توانید ببینید سرگذشت و شرح حال شهدای دفاع مقدس را، این‏بار به روایتی دیگر و بیانی متفاوت‏تر از دفعات قبل بخوانید شامل: بیانات و خاطرات مقام معظم رهبری و... امام زمانی باشیم! درد دل با امام زمان، دل‌نوشته، مطالب تحلیلی و... چرا حجاب!؟ مطالبی پیرامون فلسفه حجاب، حجاب برتر، فواید حجاب، تأثیرات روانشناختی حجاب و حجاب در شرق و غرب...  اولین اس ام اس کده ارزشی، با موضوعاتی همچون: دفاع مقدس، شهادت، وصیت نامه شهدا، شعر، نیایش و... وهابیت چیست!؟ چرا دین!؟ حماسه عاشورا ... لینک سایت های برگزیده ارزشی، به تفکیک موضوعات، همچون: دفاع مقدس و شهدا، دفاتر مراجع و سایت‌های علما، سایت‌های اختصاصی شیعه، پایگاه های قرآنی، علوم اسلامی، مهدویت و... شامل: نقدهای اجتماعی، مقالات و تحلیل‌های سیاسی و... قالب‌های طراحی شده وبلاگ را ببینید، انتخاب کنید و استفاده نمایید تصاویر منتخب، متنوع و دسته بندی شده شهدای شاخص دفاع مقدس و... (این قسمت در حال تکمیل می‌باشد) فایل‌های صوتی منتخب سخنرانی‌های مقام معظم رهبری، با میکس آهنگ پس زمینه زیبا و... اگر وبلاگنویس مذهبی - ارزشی هستید، وبلاگ خود را معرفی کنید و در معرض نقد دیگران قرار دهید کلیپ‌ها و قطعات ویدیویی جالب از سخنرانی‌ها و دیدارهای مقام معظم رهبری، شهدای دفاع مقدس، مناطق عملیاتی و... وبلاگ حاضر با هدف ترویج فرهنگ اصیل شهدا و شهادت، زنده کردن یاد آن بزرگواران و گام نهادن بر ردپای ایشان برای حرکت در مسیر ولایت و البته لبیک به ولایت فقیه و ولی فقیه زمان، حضرت امام خامنه‌ای (اروحنا له فداه)، کار خود را شروع کرده و در راه تحقق این اهداف با تمام توان پیش خواهد رفت... نکته نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را، علاوه بر قسمت نظرات هر مطلب، می‌توانید از این طریق با ما در میان بگذارید نسخه RSS






















خواهرم!
اراده و مشیت و ربوبیت الهی براین است که انسان‌ها را با آن عظمت استعدادی وجودیشان، در پرتو دستورهای حیات‌بخش و کمال آفرین خود پرورش داده و به قله‌های رفیع کمال و انسانیت برساند.
رعایت نکردن حجاب و پوشش مناسب و خودآرایی و معطرنمودن خویش در برابر نامحرمان با عطرهای محرک، علاوه بر دهن کجی و بی‌اعتنایی به قرآن، توهین به مقام شامخ ربوبی الهی و برخلاف اراده و مشیت و خواست اوست، زیرا باعث فساد در زمین و عدم تحقق اراده او نسبت به بسیاری از افراد جامعه، بالاخص نسل جوان و نوجوان در رسیدن به انسانیت و هدف والای زندگی می‌شود، و این امر خشم و غضب الهی را بر می‌انگیزاند
.
در حالی که فساد در شأن بانوانی نیست که به سبب داشتن روح شریف و پذیرش دین روان‌پرور اسلام، در موقعیت افراشته و باشکوه قرار گرفته اند، چرا که خداوند تبارک و تعالی فساد در جامعه و مفسدین را دوست ندارد: (والله لا یحب الفساد) و (الله لایحب المفسدین).
آنچه در شأن والای شما می‌باشد حجاب کامل و رفتارهای عفیفانه است که مهمترین عامل اصلاح خویش، نسل و جامعه است و خداوند اصلاح‌گران و نیکوکاران را دوست می‌دارد: (ان الله یحب المحسنین) بنابراین اگر به خود نیایید، روزی می‌آید که گرفتار عکس‌العمل رفتارهای ناشایسته خود شده و به بطلان کردار خویش پی می‌برید ولی چه بسا دیر شده باشد و هیچ ثمره‌ای جز حسرت و اندوه فراوانی در پی نداشته و با دست تهی از کارهای خیر و کوله‌باری از گناه باید آماده سفر آخرت شوید.
حقیقت پوشش اسلامی اظهار فروتنی در برابر دستور الهی، حاکی از ایمان و دین‌داری و جلوه‌ای از عفت و فضیلت است.
پ.ن1: این آخرین نوشته داداش کوچیکه برای آبجیش بود. حالا تصمیم گیری با خواهرشه که راه درست رو انتخاب کنه یا... من که امیدوارم...
یا علی






آثار و فواید حجاب (قسمت دوم)

استحکام پیوند خانوادگى

حجاب و پوشش اسلامى در استحکام پیوند خانوادگى نقش مهمى را ایفا میکند. اگر دختر یا زنى که در خانوادهاى زندگى میکند، خود را صاحب جمال و نفس خویش بداند؛ هرگز حاضر نمیشود تا دیگرى او را آلت دست قرار داد، و مایه لذت خود را فراهم آورد.

و بر عکس کسانى که از این قانون الهى بهره نمیگیرند و در خیالات و اوهام شیطانى خود غوطه میخورند، فقط براى لحظاتی مایه کیف و لذت گروهى عیاش را فراهم کرده و از مالکیت بر جمال و نفس خود دست میکشند.

این گروه نباید فراموش کنند که با ایجاد کردن چنین اوضاع اسفبارى در جامعه، زمینه گسستن خانوادهها و کانونهاى کوچک صمیمى را بر هم میزنند. و همانگونه که گذشت سرانجام خود نیز دچار آن خواهند شد و روشن است که در چنین شرایطى از بهرهمند شدن از استحکام در خانواده محروم خواهند ماند.

پ.ن: داداش گلم کلبه احزان ازدواج کرده، مبارکش باشه. شماها هم یاد بگیرید.






آثار و فواید حجاب(قسمت اول)

آرامش خاطر

نبودن حریم میان زن و مرد و آزادى در معاشرتهای ممنوع و بیبند و بارى، هیجانها و التهابهاى جنسى را فزونى میبخشد و تقاضاى هر دو طرف را به صورت یک عطش روحى و یک خواست اشباع نشدنى در میآورد و این همان اختلاط روانى و روحى است. غریزه جنسى، قوه نیرومندى است که هر چه بیشتر از آن سپرى شود، طغیان و سرکشى او بیشتر میشود و ناگفته روشن است که اگر دختران و زنان یک اجتماع، پوشش لازم را نداشته باشند از آثار و پی آمدهاى طغیان و سرکشى این غریزه خطرناک در امان نخواهند ماند و سرانجام آرامش خاطر خود را به دریاى موّاج و خروشانى مبدّل میسازند.

شهید مطهرى (ره) در کتاب ارزشمند مسئله حجاب مینویسد:

چرا در دنیاى غرب این همه بیمارى روانى زیاد شده است؟ علتش آزادى اخلاقى جنسى (و بى بند بارى و عدم رعایت اصول اخلاقی) و تحریکات فراوان سکسى است که به وسیله جراید و مجلات و سینماها و تئاترها و محافل و مجالس و... انجام میشود.

پ.ن:

کانون وبلاگ نویسان مذهبی یکساله شد. تولدش مبارک! اگه تا حالا ثبت نام نکردید، عجله کنید.






آزادی غربی!؟

معنای آزادی غربی در کلام امام خمینی(ره)

آن آزادی که آنها برای مملکت ما می‌خواستند، آن آزادی بود که جوانهای پسر ما و هم جوانهای دختر ما را به تباهی بکشند. آن آزادی را آنها می‌خواهند که من از این تعبیر به آزادی وارداتی یا آزادی استعماری، یعنی یک آزادی که در ممالکی که می‌خواهند وابسته به غیر باشد. این آزادی‌ها را سوغات می‌آورند، هروئین آزاد مثلاً، مشروبات هم آزاد، محل فساد که می‌دانید آن طوری که می‌گفتند از تهران تا آخر شمیران صدها محل فساد به بدترین فساد... آنها که می‌گفتند و هی آزادی آزادی می‌کردند این معنا بود که مشروب فروشی بیشتر از کتابفروشی باشد. و مراکز فحشا بیشتر از مراکز علم باشد. جوانهای ما را بکشند به آن مراکز فحشا،...مغز(جوانی) که عادت کرد به فحشا دیگر نمی‌تواند فکر کند که نفت ما را کی برد اینها می‌خواهند این طور باشد.

معنای آزادی غربی در کلام مقام معظم رهبری(دامه برکاته)

آن چیزی که امروز به عنوان آزادی زن در دنیا و از سوی فرهنگ غربی پهن شده براین پایه است که زن را در معرض دید عموم قرار بدهد تا مردان از آنها تمتعات جنسی لذت ببرند و زنها وسیله التذاذ مردان بشوند. آنها به این، آزادی زن می‌گویند. آیا این آزادی زن است؟! آن کسانی که در دنیای جاهل و غافل و گمراه غربی ادعا می‌کنند طرفدارحقوق بشر و حقوق زن هستند در حقیقت ستمکاران به زن هستند.

ما آزادی فساد و بی‌بند و باری و هرزگی و آزادی دروغ... که غرب پرچمدار و مرتکب آن بوده است صریحاً و قاطعاً رد می‌کنیم.






دیدگاه امام خمینی(ره) درمورد بدحجابی

از جنایتهای بزرگی که به ملت ما شد... بانوان ما را ملعبه کردند بانوان ما را مثل عروسکها کردند. اینها می‌‌خواستند زن را مثل شی مثل یک چیز، مثل یک متاع، به این دست و آن دست بسپارند.

زن هم باید از فساد اجتناب کند. زنها نباید ملعبه جوانهای هرزه بشوند. زنها نباید مقام خودشان را منحط کنند و خدای ناخواسته بزک کرده بیرون بروند و در انظار مردم فاسد قرار گیرند. زنها باید انسان باشند، زنها باید تقوا داشته باشند، زنها اختیار دارند، همان طوری که مردها اختیار دارند.

آنهایی که قصد دارند زنان را ملعبه مردان و ملعبه جوانان فاسد قرار بدهند، جنایتکار هستند. زنها نباید فریب بخورند. زنها گمان نکنند این مقام زن است که بزک کرده با سر باز و لخت بیرون برود، این مقام زن نیست، این عروسک بازی است نه زن، زن باید شجاع باشد. زن باید در مقدرات اساسی مملکت دخالت کند. زن آدم‌ساز است، زن مربی انسان است.

این جانب به زنان توصیه می‌کنم که رفتار زمان طاغوت را فراموش کنند وایران عزیز را که متعلق به خودشان و فرزندانشان است به طور شایسته بسازند.

دیدگاه رهبر معظم انقلاب درباره بدحجابی

آیا جنایتی از این بزرگتر نسبت به زن هست که زن را با آرایش، مد، و جلوه‌گری زیور‌آلات سرگرم کنند و از او به عنوان یک ابزار و وسیله استفاده کنند؟

امروز سرو سینه را از زیورآلات پر کردن و آرایش و مد و لباس را بت خود قرار دادن برای زن انقلابی مسلمان ایران ننگ است آن زنی که در پی این گونه چیزهاست از ارزش پایین برخوردار است طلا برای زن ارزش آفرین نیست بی‌اعتنایی به طلا ارزش آفرین است. مد برای زن ارزش آفرین نیست بی‌اعتنایی نسبت به مدهای دام‌گونه ساخته و پرداخته دشمنان برای زن ارزش است.





   1   2   3      >


: لینک‌های دوستان :

دانلود آهنگ جدید

لیموب، طراحی سایت

فروشگاه لیمواستور

قرار دادن لینک های فوق در وبلاگ، به معنی تأیید محتوای آن ها نمی‌باشد.